2014. június 28., szombat

Új konektor

Az előző bejegyzést kivéve évekig nem jöttem ide szövegelni. A Batyumama üzemmódom átalakítások miatt zárva volt. A pelenkázás és a házimunka fő helyét átvette a saját portámon való nagy rendrakás. No nem a lakást takarítottam, hanem a saját fejemben és a lelkemben.Nem volt semmi menet, még úgy sem, hogy évek óta segített nekem a kineziológia, és az asztrológia. Régi parámmal szembenézve családállítottam néhányat, és új segítőm is akadt az oldásokban.
Ebből kifolyólag fenekestül felfordult az életem. Persze csak belül jó rákhoz illően (és hála az oldások hathatós segítségének).Rák részem működése alábbhagyott, átvette az irányítást az addig csendesen meglapuló Ikrek énem.Jelentem ez sem egyszerűbb.Előtte az állandó hangulati szélsőségek, most meg a két figura duruzsolása a fejem két oldalán.És mindkettőnek igaza van! Szóval az elmúlt évben, mintha kihúzták volna a csatlakozómat a régi konnektorból és bedugták egy tök újba. Egy ideig mintha nem is jött volna semmi energia. Rémisztő volt, mivel én elég pörgős voltam azelőtt..
De szép lassan helyreállt az áramszolgáltatás, és érezhetően jobb anyagot toltak. Kilences személyes évhez méltóan takarítás folyik a mai napig. Talán elérkeztem az utolsó kukázni valómhoz. Próbáltam kidobni, próbáltam nem oda nézni, próbáltam tagadni, próbáltam társakat szerezni. De kukázni nem sikerült.
Bemutatom őt, bár sokat láttátok már a társaságomban: Hű barátom a CIGARETTA.
Gyötört a dolog rendesen, ugyanis néhány hét és sünilapom lesz. Nem is akármilyen.Egyes év vár rám. Újrakezdés!! Tádám!!
És ugye tudvalevő,.hogy amit átviszünk az akár 1 évig is elkísérhet. Én meg nem akarok olyan sokáig cigizni, ...csak pár napig.
Szóval mondom a családnak, a barátnőmnek-szokjunk le! Neeem, ők szeretnek dohányozni. Hát könyörgöm Én is! De nem értitek, hogy nem megy az új imidzsemhez! Na!
Nem, keményen ellenáltak. Én meg halogattam Egészen tegnap estig, amikor is felhívott a barátnőm, hogy holnaptól nem dohányzunk. Olé! Tökéletes időzítés! Szülinap előtti utolsó újhold, ráadásul a rákban.Tdjátok mit jelent, hát uj időszak kezdete. Rákban pedig azt, hogy nemem találták ki!
Hát itt a nagy vissza nem térő alkalom!
Na jó, látom már horkoltok a monitor előtt, ezért a következő poszban folytatom. Addig is megyek rágyújtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése