2014. június 28., szombat

Kukázok

Szóval, tegnap megkaptam a parancsot, hogy nincs több cigi. Érdekes lesz.
16 éves korom óta dohányzom, kivéve a várandóságokat és az azt követő babaetető időszakokat. Az utolsó jó hosszúra sikeredett 5 évig nélkülöztem hű barátom társaságát. Azután egy mitnekem pillanat után szépen visszakúszott az életembe.Ennek már több,mint egy éve. Azóta sem hagyott magamra. De most eljött a nap, amikor Antonio Banderas szavait kell felhasználnom-Sajnálom, de köztünk mindennek vége!
Neki persze nem mondanék ilyen kemény szavakat...:)
Szóval ma reggelre  maradt három szál cigim. Ebből kettőt már el is szívtam. Közeledik a perc, és mint látjátok nem siettetem. Eszembe jutott, hogy ma megyek a családhoz. Anyám.
A tervem a következő: Már kipróbált kétfelé osztott lap technikát alkalmazom majd fúzióba a mindent tudó gyertyával. A lap egyik felére lerajzolom magam, cigivel,öngyújtóval,üres pénztárcával, fájós háttal. A másikra egy vidám Dórit, mondjuk, moondjuuk...na jó elég a vidám. Kettétépem a papírt ésa csúnya felét a maradék dohányommal az utolsó csikkemmel, beküldöm szalonnasütőbe, és reménykedem, hogy az újhold energiái még működnek a harmadik napon is.
És kész.
Ha belül már felkészültem rá, akkor menni fog. 26-27 év csak elég volt rá.
A csere alapot is lezsírozom az illetékesekkel.
Na megyek varázsolok.
...
...
..
.
Jelentem elszívtam az utolsó cigimet. Bedobtam a tábortűzbe. Remélem a szomszédok nem nyilvánítanak végérvényesen bolondnak. Reggel 8-kor szalonnasütés. De hát egy szabad országban élünk, nem!?
Megköszöntem,  elbúcsúztam.
Fogat mostam.
Az Univerzum láthatatlan segítői úgy tűnik komálják a törekvésemet. Anyu hívott, hogy ha átmegyek gyakorlatilag egyedül leszek. Mindenkinek sürgős dolga akadt. Erre nem volt példa 30 éve. Sima ügy:)
És ajándékot is kaptam szinte rögtön, egy nagy adag meggy formájában:))))

Ha izgulsz értem kukkants vissza, valamit kell csinálnom cigizés helyett! Mondjuk írok:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése