2011. október 5., szerda

Működő praktikák- FOGFÁJÁS CSILLAPÍTÁS

Napokig kínlódtam a fogammal. Először csak ha lefeküdtem, akkor fájt.Szinte ülve aludtam, meg sétálva, ami nemigen esett jó, mivel amúgy sem vagyok a toppon alvás ügyben. Fájdalom csillapító lett a vége. Na de azután már nappal is fájt, és szoptatás alatt ugye nem megoldás az állandó gyógyszer szedés. Végigpróbáltam az egész homeopátiás táramat, rágtam szegfűszeget, öblögettem svédcseppel, aztán kifogytam az ötletekből, így új módszert kerestem, és találtam is.
A kéz háton kell jegelni a hüvelyk és mutató ujj csontjainak a találkozásánál lévő gödröt. Mindig az ellentétes kézen. Ha a jobb oldalon fáj a fog, a bal kezet.
Nem hittem el, amikor a majdbetojokúgyfáj fájdalmat tökéletesen elmulasztotta. Hátránya, hogy kb 20 perc múlva egyik pillanatról a másikra elmegy a hatása., tehát kéznél kell legyen a következő jégkocka. Szerintem fogorvos előtt is érdemes alkalmazni.
Éjszakára maradt a gyógyszer.
Ezzel egyidőben reggelenként olajrágást alkalmaztam, ami méregtelenít, és szintén csillapítja a fájdalmat. Mire eljutottam a fogorvoshoz, szépen lassan elmúlt a fogfájásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése