2011. március 17., csütörtök

Homeopátia méhlepényből

Homeopátiás szer sokmindenből készül. Gyógynövények, ásványok, vírusok, az alapjai, de kevesen tudják, hogy a beteg test nedveiből, vizeletből, jelen esetben placentából.
A szülészeten a megszületett méhlepény tisztítás után belekerül egy nagy üveg alkoholba, itt tölt némi időt, és ebből az alkoholból készül a gyógyszer.
Már a szülést követő harmadik napon az édesanya és a kisbaba segítségére lehet.
Az édesanyának:
  • A szülés után látványos lessz a javulás.
  • A szervek, szövetek, szalagok, bőr eredeti helyükre való visszatérése töredéknyi idő alatt zajlik le.
  • Gátmetszés, repedés sebe, gyorsabban, heg nélkül gyógyul.
  • Méregteleníti az anya szervezetét.
  • A szoptatásban is nagy segítség. Optimalizálja a tejtermelést, tehát sem túl sok, sem túl kevés nem lessz az anyatej.
  • A mellek keményedése, gyulladása, a mellbimbó sérülése elkerülhető.
  • Ha valami miatt a szoptatást meg kell szakítani, a tejtermelést újra lehet indítani.
  • Az édesanya lelkiállapotán is segít. Nem tapasztalnak depressziót sem a szülés után, sem később, amikor már az édesanya menne vissza dolgozni, türelmetlen. Segít az anyaságot a maga telljességében megélni.
  • Az édesanya haja nem hullik ki.
  • Császármetszés után segíti az eredeti állapothoz való visszatalálást az anyának is, és a gyermeknek is, aki valószínűleg, nem akkor jött volna a viágra.
A gyermeknek:
  • Minden emésztési rendellenesség ellen védve van. Hányás, hasfájás,hasmenés,kiszáradás.
  • A gyermekbetegségek, még a kötelezők is /kanyaró, bárányhimlő, stb../ enyhébb lefolyásuak lesznek.
Talán két alkalommal is lessz lehetőségem készíteni a közeljövőben, és testközeli tapasztalatokat is hozhatok majd, az ígéretek mellé.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Az én méhlepényem császármetszés után lefagyasztásra került, mert nem állt rendelkezésemre recept, hogy hogyan is kell pontosan elkészíteni a homeopátiás szert.
    Még most sem tudom pontosan, ezért nem merek belevágni.
    Viszont már 10,5 hónapja fagyasztva van, és nagyon szeretném, ha mielőbb elkészíthetném a szert. Keresgéltem az interneten, és még fogok is, de azért ha tudsz nekem pontos receptet adni, vagy olyan weboldalt, ahol részletesen leírják, mit mikor és hogyan tegyek, akkor kérlek, írd meg nekem. Előre is nagyon megköszönöm. Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen megosztom veled az elkészítés módját, küldj egy címet légyszives.

      Törlés
  2. Dóri,
    Vár rád nálam egy díj.

    A pálinkát az elixírhez készítem, a tönkölyt a csiripiszlihez meg (ismét) csíráztatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meggkésve bár... Köszönöm. Örülök, hogy itt jártál.

      Törlés
  3. Kedves Batyumama!
    2 hete szültem első kisbabám, és engem is nagyon érdekelne, hogyan készíthetek hatékony homeopátiás szert az alkoholban tárolt méhlepényből? Kérlek, írj nekem erről!
    Sehol nem találtam receptet erre...:)
    Köszönöm, üdv,
    Eni

    VálaszTörlés