2011. január 17., hétfő

A Teremtő és a biciglizés

Nem most volt. Még őszel tekertük Marcikával az utolsó napsütötte napokon a bringát.Nem hátul van az ülése, mint ahogy ma az divatos, hanem az a békebeli elöl a nyergen. Szépen előttem ül, biztonságban. Fogja a kis kezével a kormányt, nagy büszkén, mindha ő vezetne. Csilingel, ha elunja magát.

Már igen magabiztos lett a nyár alatt. Kezdett vagánykodni, már nem csak fogta a kormányt, hanem megpróbált irányítani.
 Én mentem előre, ő jobbra.
 Én kanyarodtam balra ő jobbra.
Ebből aztán lett majdnem borulás.

Mondom neki- Marcika! Anya vezet, te nem tudod merre megyünk, majd ha nagy leszel....

Már egy ideje igyekszem a világot függőlegesen szemlélni. A szimbolikáját megérteni.

Mi emberek vagyunk a Marcika. Anyuka, talán a felettes Énünk, aki sokkal nagyobb perspektívából látja az életünket, tudja honnan jöttünk, hová megyünk, és a kettő között merre kellene vezetnie az utunknak.

Talán őmögöttük rengeteg angyal tevékenykedik, azoknak a helyzeteknek a megteremtésén, melyekre szükségünk van, és ő mögöttük ott a Teremtő.

Háát, ez egy négyemeletes bicigli, és mi csak rángatjuk a kormányt, mert azt hisszük, hogy tudjuk mit csinálunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése